~ Sárga könyves út ~

2018. január 1., hétfő

Évösszegző 2017.




2017-ről elmondhatom, hogy átlagos év volt számomra. Történtek benne jó dolgok és rossz dolgok, olyasmik, amik örömet okoztak, és olyanok is, amik bánatot vagy stresszt. Volt, amit befejeztem, volt, amibe csak most kezdtem bele. Akadt, amit feladtam, és olyasmi is, amibe kemény munkát fektetek a mai napig. Sok mindenre rájöttem önmagammal kapcsolatban, de maradtak még rejtélyek 2018-ra is. Ám most lássuk a legfontosabb könyves-írós dolgokat…

1. Leadtam két kéziratot, bár 2017-ben egyik sem jelent meg. Az egyik átírásán (Rabszolgák kora 1. – Az égitolmács) épp most is dolgozom, és nagyon remélem, hogy idén, 2018-ban megjelenhet. :)

2. Varga Bea (On Sai) összehozott egy írótársammal, akivel úgy tűnik, szakmai szempontból sokat tudunk segíteni egymásnak. Azt hiszem, ez volt az egyik legjobb dolog, ami múlt évben történhetett velem. Az illető egyébként V. K. Bellone, aki pont az írás azon területein jó, ahol nekem még fejlődnöm kell, én pedig olyasmiben vagyok jó, amiben neki van szüksége segítségre. Szóval jól kiegészítjük egymást. :) Beának ezúton is köszönöm. :)

3. Folytattam a könyves blogomat, és létrehoztam a Sárgakönyves út Facebook oldalt. Imádok olvasni, imádom leírni az olvasott könyvekről a véleményemet, és nagyon örülök, amikor visszahallom, hogy egy klassz könyvet az én ajánlásomra olvasott el valaki.

4. Csatlakoztam a Blogturné Klubhoz. Először úgy volt, hogy csak vendégblogger leszek néha-néha, aztán az a megtiszteltetés ért, hogy meghívtak rendes tagnak. Így olyan zseniális könyveket is elolvashattam, amiknek egyébként talán a létezéséről sem tudtam volna, és megismerhettem egy nagyon klassz, segítőkész, kedves csapatot, amely örömmel befogadott.

5. Megismerkedtem egy tehetséges grafikuslánnyal, akivel összefogtunk, és képregényt készítünk az egyik új történetemhez. :) Ez olyasmi, amire már évek óta vágytam, úgyhogy nagyon örülök neki, hogy összesodort minket a sors. Thequeenart eddigi rajzait egyébként itt megnézhetitek: KATT




És akkor most jöjjön néhány érdekes statisztikai adat:


- 2017-ben összesen 48 könyvértékelést írtam.


- A 48-ból 11 tartozott a Blogturnéhoz.


- 2017-ben az első értékelésemet a J. K. Rowling – John Tiffany – Jack Thorne hármasa által írt Harry Potter és az elátkozott gyermek című könyvhöz írtam.


- 2017-ben az utolsó értékelésemet Diana Gabaldontól azOutlander 1. – Az idegenhez írtam.


- 2017-ben:

·         10 olvasmányom került az Imádom kategóriába.

·         32 olvasmányom került a Nagyon tetszett kategóriába.

·         4 olvasmányom került a Tetszett kategóriába.

·         1 olvasmányom került az Unaloműzésnek jó volt kategóriába.

·         1 olvasmányom került a Kínszenvedés volt kategóriába.


Azt hiszem, elmondhatom, hogy szerencsés évem volt, mert a legtöbb általam olvasott könyv elnyerte a tetszésemet. :)


- 2017-ben az alábbi kiadóktól olvastam:


·         Könyvmolyképző Kiadó: 15 könyv.

·         Athenaeum Kiadó: 7 könyv.

·         Lettero Kiadó: 5 könyv.

·         Maxim Kiadó: 5 könyv.

·         Magvető Kiadó: 2 könyv.

·         Agave Kiadó: 2 könyv.

·         Európa Kiadó: 2 könyv.

·         Ciceró Kiadó: 2 könyv.

·         Jelenkor Kiadó: 2 könyv.

·         Menő Könyvek: 2 könyv.

·         Park Kiadó: 2 könyv.

·         Móra Kiadó: 1 könyv.

·         Geopen Kiadó: 1 könyv.

·         Alexandra: 1 könyv.

·         Tilos az Á Könyvek: 1 könyv.

·         General Press: 1 könyv.

·         Kolibri Kiadó: 1 könyv.

·         21. Század Kiadó: 1 könyv.


- 2017-ben az alábbi könyvértékeléseim voltak a legolvasottabbak:










9. Eve Ainsworth: Belezúgva és Guillaume Musso: Holnap holtversenyben megosztott helyen




- 2017-ben az alábbi posztjaim voltak a legolvasottabbak:













Ennyi lenne a tavalyi érdekességekből. :) Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, hogy olvassa a blogomat, remélem, hogy 2018-ban is velem tartotok majd. Igyekszem idén is sok érdekes bejegyzéssel megörvendeztetni titeket. :)


Boldog új évet mindenkinek! :)


Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Oszd meg a Citromail-lel! Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése